MERSİN ŞUBEMİZ YARDIMCI HİZMETLİLERLE TOPLANTI YAPTI
Mersin Defterdarlığı ve Vergi Dairesi Başkanlığı’nda çalışan Yardımcı Hizmetli personel toplu olarak Mersin Büro Memur-Sen’de bir araya geldi. Memur-sen İl Temsilciliğinde yapılan toplantıda; bu unvan da çalışan personelin sorunları üzerinde tek tek gÖrüş alış verişinde bulunuldu.
çalışanların kendi aralarında seçmiş olduğu temsilcileri ‘kendilerine hangi sendika sahip çıkarsa onun yanında olacaklarını, Büro Memur-Sen den de bu beklenti içerisinde olduklarını, sorunlarına eğilen sendikaya toplu olarak katılacaklarını.’ ifade ettiler.
Büro Memur-Sen Mersin Şube Başkanı Vecdi YANBAZ da; Genel Merkezimizin 21-22 Haziran tarihinde Maliye Müsteşarı ve Gelir İdaresi Başkanıyla yapılan gÖrüşmeleri anlatarak, “Yardımcı Hizmetli kadrosunda ki arkadaşlarımızın taleplerinin karşılanması için çaba gÖstermenin boynumuzun borcu olduğunu ifade ederek çabalarımızın devam edeceğini” ifade etti.
HİZMETLİLERDEN çAĞRI:
Arkadaşlarımız, yapmış olduğumuz toplantının tüm Türkiye’deki Büro Memur-Sen şubelerine bir çağrı niteliği taşıması talebiyle;
1) Milli Eğitim ve Sağlıkta olduğu gibi sınavsız olarak memur kadrolarına atanılması,
2) Sınavsız yapılamıyorsa, Gelir İdaresinin kurulduğundan bu yana, Maliye de 5 yıldır açılmayan memuriyete geçiş sınavının açılması,
3) Ek Ödemelerde dengenin sağlanması,
4) Fakülte bitirse, doktora dahi yapsa ek gÖsterge alamayışlarında ki dengesizliğin giderilmesi,
5) Maliye de (gider) 100 saat mesai den faydalanmanın tamamen amirin inisiyatifine bırakılmak yerine belli aylarda düzenli ve eşit olarak faydalanılması,
6) Bu sınıfa imkânlar verilmesini her vatandaşımız gibi devletin fırsat eşitliği ilkesiyle kurum ayrımı yapılmaksızın kendilerine yaklaşılması,
Yukarıda ki hususlarda bir an evvel adım atılması için bütün Maliyede çalışan (Vergi Dairesi Başkanlığı ve Defterdarlık) hizmetlilerinin harekete geçmesini ve tüm yardımcı hizmetlilere memuriyet (Genel İdare Hizmetleri) yolunun açılmasını istediler.