Büro Memur-Sen Ticaret Bakanlığı Personeli İçin Bakanlığa İki Ayrı Resmi Yazı Gönderdi
Büro Memur-Sen hizmet kolundaki kamu görevlilerinin haklarını aramaya devam ediyor.
Hizmet Kolundaki tüm üyelerinin sorunlarının tespiti ve çözümü için çalıştıklarını belirten Büro Memur-Sen Genel Başkanı Yusuf Yazgan, Ticaret Bakanlığı’nda görevli personelin fazla çalışma ücreti ve engelli raporlarının yenilenmesi ile ilgili sorunlarının çözülmesi için Bakanlığa resmi yazılar gönderdiklerini söyledi.
Büro Memur-Sen, Ticaret Bakanlığı’na gönderdiği ilk resmi yazıda Fazla Çalışma Ücreti Uygulamasının bakanlığa bağlı tüm merkez ve taşra teşkilatlarında çalışan tüm kamu görevlilerinin eşit şekilde yararlanmasını talep etti.
Fazla çalışma ücretinin ödenmesine ilişkin usul ve esaslarda değişiklik yapılaması ve personelin kanunda yer alan mali haklarının verilmesi istendi.
Büro Memur-Sen’in ikinci yazısı ise Yer Değiştirme Yönetmeliği Engelli Raporu konusunu kapsadı. Engelli raporu olan tüm personelin, raporlarının yenilenmesi için belirlenen tarihlerin pandemi koşullarında, mağduriyete neden olacağı vurgulandı. Engelli rapor yenilenme süresinin uzatılmasının talep edildiği resmi yazıda, 2022 yılının yer değiştirme dönemi olarak uygulanması istendi.
TİCARET BAKANLIĞI'NA GÖNDERDİĞİMİZ YAZILAR