81 İl Valiliğine Kamu Görevlilerine Başarı Belgesi ve Ödül Verilmesi Talebiyle Başvuruda Bulunduk
Büro Memur-Sen’in valiliklere gönderdiği ilgili yazıda, Covid-19 salgın sürecinde milletimizin esenliği için kamu görevlilerimizin virüse karşı canla başla, yoğun ve özverili bir mücadele sürdürdüğü belirtildi.
Yazılı başvuruda “ Pandemi sürecinde kamu hizmetlerinin sunulmasına dair beklentileri önemli oranda yerine getiren ve çalışmalarda görev alan tüm kamu görevlilerimize, 112 vefa destek personeline 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 122’ nci maddesi çerçevesinde Başarı Belgesi, Üstün Başarı Belgesi ve Ödül verilmesinin, çalışmalara katılan kamu görevlilerimizin azim ve kararlılıklarının artmasına imkân ve fırsat vereceği ifadelerine de yer verildi.
Büro Memur-Sen tarafından bu çalışmaları yürüten, kamu görevlilerini taltif etmek amacıyla Covid-19 pandemi sürecinde aktif olarak çalışmalarda yer alan ve görevlerini fedakârca, hiçbir beklenti içerisinde olmadan ifa eden, tek amacı devletine ve milletine hizmet etmek olan kamu görevlilerimize, kamu yönetiminin teşekkürünü ifade edecek şekilde Başarı Belgesi, Üstün Başarı Belgesi ve Ödül verilmesi amacıyla gerekli çalışmanın yapılması belirtilerek 81 il valiliğine yazılı başvuruda bulunulmuştur.