DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONELİNİN SORUNLARI KİK MASASINA TAŞINDI
Toplantıya Büro Memur-Sen’i temsilen Genel Başkan Yardımcıları Ahmet Kızıl, Kaan Çetinbaş ve Ankara 7 No'lu Şube Başkanı Fevzi Sayılgan katıldı.
Genel Yetkili Sendika Büro Memur-Sen, Kurum İdari Kurulu Toplantısında kamu personelinin sorunlarını ve beklentilerini masaya taşıdı. Dışişleri Bakanlığı personelinin mali, özlük ve sosyal hakları ile ilgili talepler dile getirildi.
Kamu İdari Kurul Toplantısında masaya taşınan talepler tutanak haline getirilerek imza altına alındı.
DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI
2023 YILI 2. DÖNEM KURUM İDARİ KURULU TOPLANTISINDA
GÜNDEME GETİRDİĞİMİZ BAŞLICA TALEPLERİMİZ
1) Maaş artışlarının bir sistematiğe bağlanması
2) Personel Sayısının acilen arttırılmasını
3) Nöbet Telefonu
4) Yurtdışında görev yapan personelin yol izninin bir genelgeyle yurtdışı teşkilata duyurulması
5) Yurtdışı Sözleşmeli personelin görev tanımlarının belirlenmesini
6) Sosyal Güvenlik Anlaşmaları ve Personelin tedavi alacakları
7) Destek Hizmetleri Personelinin Maaşlarının eşitlenmesi
8) Yurtdışında görev yapan sözleşmeli personelin de sıla biletinden yararlanması
9) Rezidanslarda görevli personelin çalışma koşullarının düzenlenmesi
10) Rezidanslarda görev yapan aşçıların mesai saatlerinin düzenlenmesi
11) Skala tavan uygulamasının güncellenmesi
12) Yurtdışı Sözleşmeli Personelin Eğitim Yardımından yararlandırılması
13) Yurtdışı Sözleşmeli Personele Yeşil Pasaport verilmesi
14) Yurtdışı sözleşmeli personelin geçmiş hizmet süreleri
15) Bakanlık personel kimlik kartı
16) Bakanlığımız Bilgi Bankası ve Mesai Modülü
17) KİM Memurlarının bekleme sürelerinin, kanunda öngörülen düzeye getirilmesini
18) Görevde Yükselme sınavının açılması
19) Unvan Sınavının açılmasını
20) Şube Müdürlüğü kadrosunun sayısının arttırılması ve hizmet birimlerine şube müdürlüğü kadrolarının tahsis edilmesinin sağlanması
21) Dışişleri Bakanlığı tazminat oranlarının yükseltilerek maaşların iyileştirilmesi
22) Merkezdeki uzman kadrosunun kategorisinin değiştirilmesi
23) 6004 Teşkilat Yasasının değiştirilmesi konusunda çalışma yapılması
24) Meslek , KİM ve Ataşe yardımcılığı kararnamesinin zamanlıca çıkarılması
25) Yemekhane hizmetinin iyileştirilmesi